niedziela, 15 listopada 2009

Dr Johannes Mikl, autor pieśni "Gospa, Majka moja", odwiedził Medziugorje

Dr Johannes Mikl, lekarz kardiolog z Austrii, autor bardzo często śpiewanej w medziugorskim kościele parafialnym pieśni „Gospa, Majka moja”, niedawno odwiedził Medziugorje. W wywiadzie dla stacji radiowej „Mir” Medjugorje, dr Mikl opowiedział, w jakich okolicznościach dowiedział się o Medziugorju w 1983 roku i jak wkrótce potem przybył na to miejsce pielgrzymkowe wraz z dwoma przyjaciółmi. „Medziugorje wiele znaczy dla mnie, muszę tutaj być przynajmniej raz w roku, aby wzmocnić się w wierze i odczuć miłość Jezusa i Maryi. Tutaj oczyszczam moje serce, tutaj czynię nowy start w życiu. Zawsze po powrocie do domu czuję, że otrzymałem moc od Jezusa i Maryi” - mówi dr Johannes Mikl, który dzieli się swoim doświadczeniem Medziugorja z każdym, kogo spotyka, czy to w chorobie, czy w zdrowiu. Kiedy wspomnieliśmy, jak to było, gdy napisał pieśń „Gospa, Majka moja" tylko skromnie powiedział, że jest ona owocem orędzi Matki Bożej i rzeczywiście jest to dar Matki Bożej dla niego, dla parafii i dla świata.

żródło: Parafia Medziugorje




Gospa, Majka moja,
Kraljica mira
Gospa, Majka moja,
Kraljica mira
Gospa, Majka moja, Gospa, Majka moja, Ti
Gospa, Majka moja, Gospa, Majka moja, Ti