sobota, 19 grudnia 2009

Świadectwo Mirjany z 4 listopada 2009 r.(6)

Ciąg dalszy odpowiedzi Mirjany na pytania...

Pytanie: Czy jest coś, co możemy zrobić, aby pomóc czy poświęcić coś za naszych rodziców, jeżeli czujemy ze jeszcze nie osiągnęli nieba?


Mirjana: Maryja mówi żeby modlić się sie za nich i ofiarować Msze święte. Ale to nie oznacza, że idziemy do refektarza prosimy o Msze św. i to jest zrobione. Musimy być obecni na Mszy św. modlić się na niej i mieć zaufanie w miłość Bożą, bo tylko On jest tym, co będzie osądzać. Tylko On wie gdzie są nasi zmarli. Dlatego nie wierzę tym ludziom, który twierdzą, że mogą rozmawiać ze zmarłymi i że mogą wam znaleźć odpowiedź gdzie są zmarli i co robią. To są kłamstwa oni tylko wykorzystują wasze cierpienie. Matka Boża mówi módlcie się i ofiarowujcie Msze święte a Bóg jest jedynym, który będzie osądzać

Pytanie: Wiem ze dałaś słowa ze Maryja mówiła o księżach. Czy kiedykolwiek dała ci przesłanie dla księży?

Mirjana: Takie przesłanie jest dane Ivanowi tylko jemu mówi o księżach moja misją są niewierzący. To jest łatwiejsze (śmiech) musimy mówić kawały. Nasza Pani chce abyśmy zawsze byli przykładem. Jakim przykładem byśmy byli dla niewierzących, jeżeli stale jesteśmy zatroskani, poważni, zdesperowani, jeżeli nie ma uśmiechu na naszych twarzach? Tylko tak możemy być przykładem. A uśmiech przecież nic nie kosztuje a daje tak wiele.

Pytanie: Jest wiele złych rzeczy mówionych o Medjugorje, jak na to mamy odpowiadać?

Mirjana: Im więcej negatywnych rzeczy jest pisanych o Medjugorje tym więcej przyjeżdża tutaj pielgrzymów. Jedynie, co ci mogę zalecić nie komentować tego po prostu żyć Medjugoriem. To tego Matka Boża pragnie. Takimi chce nas - jako jej apostołów.

Pytanie: Czy jakieś inne modlitwy oprócz różańca są Maryi ulubionymi?

Mirjana: Każda modlitwa odmawiana sercem jest modlitwą ważną. Maryja prosiła nas o różaniec, ale jeśli chcesz mówić jeszcze cos więcej nie będzie miała nic przeciwko.


Pytanie: Poza przykładem, jaki mamy dawać czy jest cos jeszcze, co możemy ofiarować księżom, aby zredukować zło we wsi/ mieście i przyprowadzić ludzi z powrotem do kościoła?

Mirjana: To nasz przykład sposób, na jaki my żyjemy z Bogiem tak, aby inni mogli to w nas zobaczyć tak, aby się zapytali "jak to sie stało ze taki jesteś? "Wtedy im wytłumaczycie ze macie Boga, że prawdziwy pokój daje tylko Jezus. Jedynie modlitwa może pomóc nam, aby dawać lepszy przykład. Pozwólcie ze dam wam przykład;

Kiedy zaczęły się objawienia, w Medjugorje ja byłam jedyną, która nie była stąd. Ja mieszkałam z moimi rodzicami w Sarajewie. Mnie po prostu wyrzucono ze szkoły i zaczęłam chodzić do innej. W tej szkole byli tylko uczniowie, którzy zostali wyrzuceni z innych szkół z różnych powodów oczywiście. Tam miały miejsca kradzież, narkotyki, itp. Wśród tych uczniów znalazłam sie i ja. Pewnego razu jeden z uczniów, który ciągle brał narkotyki zapytał mnie”, Na czym jesteś?" Nie zrozumiałam, bo nic nie wiedziałam na temat narkotyków”, Co bierzesz kokainę, heroinę?" Ja powiedziałam "Nie wiem, o czym mówisz i dlaczego mnie o to pytasz?" On odpowiedział”, Bo jesteś taka spokojna i szczęśliwa" Odpowiedziałam" To Jezus” Wtedy zaczęłam mu opowiadać o Jezusie. To jest właśnie to, o co prosi Maryja żebyśmy byli tacy, aby inni pytali nas o to żeby mogli dostrzec tą różnicę/inność w nas… cdn.
część - 7

Tłumaczenie z angielskiego - Basia
 
źródło: Caritas of Birmingham