niedziela, 21 marca 2010

Po prostu pojechałam do Medziugorje z gorącą intencją


...Po prostu pojechałam do Međugorje z gorącą intencją. Pan Bóg na tę moją modlitwę odpowiedział, to znaczy, że sam tego chce. I to jest dla mnie najważniejsze...

Međugorje, odpowiedzi od Boga – to nie jest po prostu psychologia? Modlitwa jako introspekcja...

Nie, to nie jest żadna introspekcja, to jest nadprzyrodzone. Na modlitwie przychodzi też uzdrowienie, co jest bliskie psychologii, ale nią nie jest. W każdym z nas są rany. Wyniesione z domu na przykład, które mogą przeszkadzać w spotkaniu z Nim czy w spotkaniu z innym człowiekiem. Bez Niego nie byłabym tym kim jestem. Strach pomyśleć kim bym była...

Fragment wywiadu z Violą Brzezińską - polską piosenkarką, autorką tekstów i kompozytorką.
Żródło: RUaH.PL
 
Zdjęcie i teledysk: Viola Brzezińska

Zobacz: TYLKO MIŁOŚĆ - TELEDYSK