środa, 13 lipca 2011

Święto Najświętszej Maryi Panny Róży Mistycznej

13 lipca przypada Święto Niepokalanej Maryi Panny Róży Mistycznej (Rosa Mystica).


Mario Rosa Mystica, Mistyczna Różo, Niepokalane Poczęcie. Matko naszego Pana Jezusa Chrystusa, Matko Łaski, Matko Mistycznego Ciała, Matko Kościoła, Ty zeszłaś na dół, na ziemię, aby wezwać nas, dzieci tej ziemi do wzajemnej miłości, do zjednoczenia i życia w pokoju... Ty prosisz nas, abyśmy byli miłosierni, modlili się i pokutowali. My dziękujemy Bogu z całego naszego serca że On dał nam Ciebie jako naszą Matkę i Pośredniczkę we wszystkich naszych potrzebach. Maryjo Najświętsza, pełna łaski, proszę pomóż mi. Ja błagam Ciebie i wysłuchaj  mojej szczególnej prośby. Ty obiecałaś nam Twoją macierzyńską opiekę, pełna łaski: " Ja jestem zawsze blisko Ciebie, z Moją Macierzyńską Miłością". Rosa Mystyka, Niepokalana, Mater Dolorosa, proszę ukaż mi, że Ty jesteś Moją Matką, Oblubienicą Ducha Świętego i Królową Nieba i Ziemi.

Amen

PS Zobacz więcej: Objawienia Matki Bożej w Montichiari