piątek, 1 lipca 2011

Tom Perry człowiek obdarzony niezwykłym darem



Tom Perry człowiek obdarzony niezwykłym darem. Nazywany bosym alpinistą.

W reportażu można zobaczyć jak wbiega boso na miejsca gdzie niewielu jest w stanie wejść w butach o własnych siłach.  Opatrzność Boża pozwoliła mi spotkać tego niezwykłego człowieka na górze Kriżevac i w Polskiej Oazie (Medziugorje). Tom towarzyszył ks. kan. Jarosławowi Cieleckiemu (Dyrektor Serwisu Watykańskiego) w czasie odprawiania przez niego Drogi Krzyżowej z relikwiami bł. Jana Pawła II. Miałem szczególną łaskę być tam w tym czasie i przemierzać tę błogosławioną ziemię wraz z bł. Janem Pawłem II obecnym w relikwiach. W tych dniach czuło się obecność ukochanego Ojca Świętego w sposób namacalny. Pragnieniem Papieża za życia było, aby mógł pielgrzymować do Medziugorje.
Tom Perry biega z miłości do Matki Bożej. Jego pragnieniem jest ujrzeć Ją, choć raz przed śmiercią.
Na zdjęciu: Ks. kan. Jarosław Cielecki i Tom Perry przy XII stacji Drogi Krzyżowej (Jezus umiera na krzyżu) na górze Kriżevac (Medziugorje)
„Wielu osobom wyda się to pewnie przesądem, ale wszystkie wyprawy rozpoczynałem w dni, w których przypadają święta maryjne. Gdziekolwiek jestem, odwiedzam sanktuaria.”

„Światek alpinistyczny żyje zazdrością. Uważam za szczyt głupoty przechwałki typu: wszedłem od strony północnej, od południowej, od wschodu, od zachodu, o piątej rano. Wszyscy czegoś dokonaliśmy, bo Ktoś z Góry nam na to pozwolił. Tak naprawdę jesteśmy nikim, prochem.”
Tom Perry