środa, 14 września 2011

Najświętszej Maryi Panny Bolesnej

Wspomnienie obowiązkowe obchodzone 15 września


Drogie dzieci! Już wam powiedziałam, że wybrałam was w szczególny sposób, takich jacy jesteście. Ja, Matka, kocham was wszystkich. I w każdej chwili, gdy jest wam ciężko, nie bójcie się, gdyż kocham was i wtedy, kiedy jesteście daleko ode Mnie i mego Syna. Proszę was, nie pozwólcie, by moje serce płakało krwawymi łzami z powodu dusz, które się zatracają w grzechu. Dlatego, drogie dzieci, módlcie się, módlcie się, módlcie się! Dziękuję, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.

(Matka Boża w Medziugorje -24 maja 1984)

PS Zdjęcie zostało zrobione przez siostrę zakonną, która przyjechała do Medziugorje z Watykanu. Siostra została zaproszona do pokoju objawień. W czasie objawienia Matki Bożej zrobiła zdjęcie wiszącego na ścianie krucyfiksu, na który patrzyli wizjonerzy. Kiedy zdjęcie zostało wywołane, na filmie pojawiło się zbliżenie twarzy młodej kobiety. Wizerunek Maryi pojawił się jednak dopiero na negatywie, gdy wywołano film.
Ivan Dragićević jeden z widzących Maryję podczas spotkania z pielgrzymami  został zapytany czy tak wyglądała Madonna. Ivan, tak jak i pozostali wizjonerzy, nie lubił takich próśb. Rzucił na nie okiem, odwrócił się, żeby odejść, ale po chwili wrócił.
-Tak- powiedział powoli, przyglądając się zdjęciu. – Jest do niej podobna – uśmiechnął się – tylko w rzeczywistości Matka Boża jest o wiele piękniejsza.
Źródło: Wayne Weible