niedziela, 20 listopada 2011

Spotkanie z Ivanem w Katedrze wiedeńskiej 17 listopada 2011 roku

Ivan w czasie objawienia Matki Bożej
 17 listopada 2011 roku z Katedrze św. Stefana w Wiedniu odbyła się modlitwa o pokój z udziałem kard Schönborna i Ivana Dragicevića. Po świadectwach i różańcu  Ivan miał objawienie Matki Bożej. Potem kard Schönborn przewodniczył uroczystej koncelebrowanej Mszy św. Całość zakończyła adoracja Najświętszego Sakramentu.

Po zakończeniu Mszy św. Ivan opowiedział o spotkaniu z Maryją : ” Pragnę przekazać w krótkich słowach to, co Matka Boska powiedziała do mnie dzisiejszego wieczoru. Bardzo trudno jest opisać, niezmiernie trudno znaleźć odpowiednie słowa, aby właściwie to przekazać. Przez te 30 lat staram się  i poszukuję lepszych i piękniejszych słów, ale uwierzcie, jeszcze ich nie znalazłem. Bardzo trudno jest opisać to spotkanie. Mówiąc teraz do was wciąż jeszcze jestem przy Niej.

Po każdym spotkaniu z Maryją potrzebuję kilku godzin abym wrócił na ziemię i zaczął odczuwać, po ziemsku. Kiedy Matka Boża przychodzi, przynosi ze sobą część raju. Do każdego spotkania z Maryją przygotowujemy się modlitwą różańcową. To przybliża nas do Niej. Dziś, gdy odmawiałem różaniec wspólnie z wami i przyszła godzina 18.40 zacząłem odczuwać Jej obecność mocniej i mocniej. Ukląkłem, zacząłem modlić się i w momencie, kiedy zatrzymałem się i nie mogliście dalej słyszeć mego głosu przyszła Gospa.
    
Ks. kard. Schönborn
Pojawienie się Matki Bożej poprzedza światło, światło nie do opisania i nie do porównania z  żadnym innym światłem na ziemi. Kiedy Maryja przychodzi nie widzę niczego wokół siebie, nie czuję czasu ani miejsca gdzie jestem. Gdy Maryja przyszła tego wieczoru była bardzo radosna i szczęśliwa. Pozdrowiła wszystkich swoim matczynym pozdrowieniem "Niech będzie pochwalony Jezus moje drogie dzieci". Potem modliła się sie z wyciągniętymi rękoma nad wszystkimi księżmi obecnymi tutaj i nad wszystkimi nami tu zgromadzonymi. Pobłogosławiła swoim matczynym błogosławieństwem nas i przyniesione przedmioty. Następnie poleciłem w szczególny sposób Maryi tą Archidiecezję i Ciebie Eminencjo, Księże Kardynale. Maryja modliła się sie w sposób szczególny za tą archidiecezję i za jej potrzeby. Poleciłem wszystkich was, wasze prośby, wasze intencje, wasze rodziny, wszystko co przynieśliście w swoich sercach tutaj. Maryja modliła się sie za wszystkie osoby chore tu obecne.

Matka Boża powiedziała do nas takie słowa:

 „ Drogie dzieci, dzisiaj również wzywam was do modlitwy. Zwłaszcza, gdy szatan chce wojny i nienawiści.  Ponownie, drogie dzieci wzywam was do modlitwy. Módlcie się, aby Bóg dał wam pokój, każdemu sercu, i nieście pokój temu niespokojnemu światu. Ja jestem z wami i za każdym  z was oręduje przed Bogiem. Nie bójcie się, bo kto się modli nie boi się zła i nie ma nienawiści w sercu. Dziękuję wam, drogie moje dzieci, że przybyliście dzisiaj i odpowiedzieliście na moje wezwanie."

Potem odmówiliśmy wspólnie z Matką Bożą modlitwę Ojcze nasz i Chwała Ojcu. Gospa kontynuowała modlitwę nad nami wszystkimi i odeszła w znaku świetlistego Krzyża z pozdrowieniem: „Idźcie w pokoju ukochane dzieci moje".Najważniejsze podczas tego wieczornego spotkania z Maryja jest to, że trwaliśmy razem na modlitwie pełnej Ducha Świętego. Co może być piękniejszego, jak zacząć Adwent w ten sposób? Kontynuujmy w naszych rodzinach to, co tu dziś zostało zapoczątkowane, aby je odnawiać. Zacznijmy ewangelizować nasze rodziny i z naszymi rodzinami. Bądźmy siewcami na dobrej ziemi. Gospa wzywa nas abyśmy byli tymi, którzy sieją ziarno. Mam nadzieję, że wszyscy tutaj posialiśmy dobre ziarno, że to ziarno upadnie na dobrą ziemię i że przyniesie dobry owoc. Niech tak sie stanie. Dziękuję wam.

Źródło:  Tłumaczenie z nagrania zamieszczonego na portalu Mary.tv

PS Bardzo dziękuję wszystkim, którzy zaangażowali się w przetłumaczenie nagrania. Nie było to łatwe, bo na nagraniu na słowa widzącego Ivana nakładały się tłumaczenia na języki niemiecki i angielski. W sposób szczególny dziękuję Polskiej Oazie Jana Pawła II z Medziugorje i jak zawsze niezawodnej Pani, która tłumaczy dla Matki Bożej z języka chorwackiego:) Niech Wam ukochana Gospa wynagrodzi trud, który wkładacie w szerzenie Jej orędzi!