piątek, 15 czerwca 2012

Orędzie Matki Bożej z 15 czerwca 2012 r.

Dziś o 22ej było objawienie Matki Bożej Ivanowi, oto orędzie, jakie Maryja przekazała:
  „Drogie dzieci, wiedzcie, że Matka was kocha i z miłości pragnie was prowadzić. Przychodzę aby wam powiedzieć, że Bóg istnieje. Dlatego również dzisiaj wzywam was: zdecydujcie się na Boga. Postawcie Go na pierwszym miejscu w waszym życiu, w waszych rodzinach i razem z Nim idźcie w przyszłość. Drogie dzieci, przez ten czas łaski, który nadchodzi, pragnę, abyście odnowili moje orędzia i abyście powiedzieli mi tak, tak. Dziękuję wam drogie dzieci, że powiedzieliście mi „tak”.
Potem Ivan dodał od siebie: Potem poleciłem was wszystkich, wasze problemy, wasze intencje, wasze rodziny, a szczególnie poleciłem chorych. Potem krótko rozmawiałem z Matką Bożą.  Następnie Matka Boża odchodząc w znaku świetlistego krzyża pozdrowiła nas słowami:  Idźcie w pokoju drogie moje dzieci."
PS Tłumaczenie z języka chorwackiego

źródło: D.L.

Miejsce objawienia Matki Bożej – Góra Objawień „Podbrdo”(Medziugorje - 15 czerwca 2012r.) fot. D.L.
Dziękuję