wtorek, 25 września 2012

Orędzia Matki Bożej z 20 i 21 września 2012 r. przekazane przez Ivana


fot: Radio Maria Italia (20 września 2012 Laigueglia)

Orędzie Królowej Pokoju dla Iwana z 20 września 2012 Laigueglia (Włochy)
"Drogie dzieci, także dzisiaj, tego wieczoru w sposób szczególny, módlcie się! Módlcie się w tym czasie łaski. Szczególnie módlcie się w moich intencjach! Módlcie się o pokój. Matka modli się sie z wami. Wstawia się przed swym Synem za każdym z was. Drogie dzieci to jest czas modlitwy. Dziękuje, drogie dzieci, bo także dzisiaj odpowiedzieliście na moje wezwanie."

fot: Radio Maria Italia  (20 września 2012 Laigueglia)

Orędzie Królowej Pokoju dla Iwana 21.09.2012 w Porto Potenza Picena (Włochy).
„Drogie dzieci, także tego wieczoru w szczególny sposób wzywam was: módlmy się sie za wszystkie moje dzieci, które są z dala od swoich własnych rodziców. Za wszystkie moje dzieci, które się oddaliły od mojego syna Jezusa. Drogie dzieci módlcie się sie także wy, aby powrócili do mojego syna  Jezusa, aby odnaleźli się w swoich rodzinach i powrócili do mojego Kościoła. Ja modlę się za wszystkich was i wstawiam się przed moim Synem za każdym z was. Dziękuje drogie dzieci, bo także dzisiaj odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

PS Tłumaczenie z języka włoskiego. Dziękuję Małgosiu