niedziela, 19 maja 2013

Ojciec Marinko Šakota w Polsce

Chwalcie łąki umajone

Wszystkie spotkania, które czynić będziecie w imię moje, Bóg Ojciec przygotował przed wiekami – powiedziała Matka Boża do grupy modlitewnej, którą sama wybrała.
Ojciec Marinko Šakota, proboszcz parafii Medziugorje, na Żywiecczyźnie

„Jestem o. Marinko Šakota i jestem kapelanem w parafii Medziugorje od dwóch lat, ale od samego początku objawień w Medziugorju związany jestem z tym fenomenem. Urodziłem się, bowiem 5 km. Od Medziugorja. Już na drugi dzień wszyscy dowiedzieliśmy się o tym, że nastąpiły objawienia. I tak się stało, że następnego dnia, czyli 27 czerwca 1981r. ja, moi bliscy i znajomi udaliśmy się na Podbrdo. Przez pierwsze dni było to całkowicie niezwykłe, niebywałe wydarzenie i przeżycie” – powiedział na spotkaniu w Zagórzu 24.09.12 r.

Tym razem o. Marinko Šakota – już, jako proboszcz parafii Medziugorje – będzie gościł na Żywiecczyźnie.

26 maja 2013 roku, Uroczystość Trójcy Przenajświętszej, Dzień Matki, Parafia p.w. Zesłania Ducha Świętego – Laliki k/Zwardonia – od godz. 16.00
Spotkanie modlitewne będzie miało charakter wieczornego nabożeństwa medziugorskiego połączonego z polską majówką. Ramowy jego przebieg:

· 16.00 – Msza św. z homilią o. Marinko i błogosławieństwem.

· 17.30 - Konferencja o. Marinko,

· 18: 30 – Majówka połączona z adoracją Najświętszego Sakramentu i modlitwą o uzdrowienie duszy i ciała,
 

Oprawa muzyczna – Wychowankowie Fundacji Braci Golec i Zespoły Regionalne.

Modlitwę różańcową prosimy prowadzić w drodze dojazdu i powrotnej na spotkanie. W czasie spotkań będą rozprowadzane materiały (książki) związane z objawieniami w Medziugorju.

Dla usprawnienia spotkania, prosimy o zgłaszanie grup większych i mniejszych do Organizatorów na podane nr. telefonów: 33 8646194; lub 668 636 194
Serdecznie zapraszamy.

Drogie dzieci, dziękuję, że odpowiedzieliście na moje wezwanie – w każdym orędziu mówi Gospa.

 
źródło: Echo Maryi Królowej Pokoju
*****************
PS Jak informuje portal centrummedjugorje.pl tego samego dnia o. Marinko Šakota będzie również w Parafii Najświętszego Serca Pana Jezusa w Sułkowicach ul. Tysiąclecia 1a, 32-440 Sułkowice (koło Krakowa)

Program spotkania:

11.30 Msza Święta
12.30 Modlitwa o uzdrowienie duszy i ciała, adoracja Najświętszego Sakramentu