niedziela, 19 maja 2013

Piosenka dla Maryi

Witam, w 6.rocznicę mojego nawrócenia, 2.05.2013, nagrałam piosenkę dla Maryi. Niech będzie to świadectwem działania Boga w moim życiu, oddaniem chwały dla Maryi i dziękczynieniem.




Niech wysłuchanie tej piosenki będzie modlitwą - moją za Was i Waszą za mnie.




Aleksandra Marcinkiewicz

Maryjo (2.05.2007) – Aleksandra Marcinkiewicz
Ref.:


Błogosławiona między niewiastami.
Między kobietami wszystkich wyznań i ras.
Postawiona ponad aniołami, zwierzchnościami,
Maryjo! Mamo! Chroń nas!

Mała wioska pośród gór jak tajemny portal.
Wspinam się jedną z kamiennych dróg,
Jeszcze w butach, jeszcze nie wiem, że Cię spotkam.
Docieram na sam szczyt, a tam tylko biały Krzyż.
Jeszcze nie wiem, że za chwilę zacznę żyć.



Ref.: Błogosławiona…
Dziękuję Mamo Ci, że zdecydowałaś się urodzić mnie,
Choć świat mnie trzymał w szczypcach swych,
Jeszcze chwila i mógłby rozerwać mnie.
Ty, co życie tchniesz, ożywiłaś serce me.
Za kobiecość, za piękno, za życie Mamo wielbię Cię!




Ref.: Błogosławiona…
Na obrazach świętych tak dostojna, poważna, obca,
A na Ziemi tak bliska… Dziękuję Bogu, że dał mi Cię poznać.
Źródło wszelkiej słodyczy, ciepła i miłości,
Między profanacją, wyuzdaniem, zbrodniami pragniesz się rozgościć.




Ref.: Błogosławiona…
Mała wioska pośród gór jak tajemny portal.
Wspinam się boso jedną z kamiennych dróg,
Serce płonie, dusza tańczy, bo Ktoś mnie spotkał.
Nie brzydziłaś się mną, choć wszystko we mnie się rozkładało.
Niebo mieni się kolorami – to wszystko dla mnie od Serca, które zawsze kochało.




Ref.: Błogosławiona…
Zdravo Marijo, milosti puna, Gospodin s tobom, blagoslovljena ti među ženama i blagoslovljen plod utrobe tvoje, Isus.
Sveta Marijo, Majko Božja, moli za nas grješnike, sada i na času smrti naše. Amen. Amen, amen, Kralice Mira.
Hvala Majko.
Hvala.



PS Dziękuję Aleksandro, piosenka jest piękna! Umieszczam z radością :)