wtorek, 10 lutego 2015

Orędzie Matki Bożej z 2 lutego 2015 roku






Drogie dzieci,


oto jestem, jestem pośród was. Patrzę na was, uśmiecham się do was i kocham was jak tylko Matka to potrafi. W Duchu Świętym, który przez moją czystość przychodzi, widzę wasze serca i ofiaruję je mojemu Synowi. Już od dłuższego czasu domagam się, abyście byli moimi apostołami, abyście modlili się za tych, którzy nie poznali miłości Bożej. Domagam się, aby wasza modlitwa była wypowiadana z miłością, owocując uczynkami i poświęceniem. Nie traćcie czasu na rozmyślanie czy godni jesteście być moimi apostołami. Ojciec Niebieski wszystkich osądzi, wy natomiast miłujcie Go i słuchajcie. Wiem, że to wszystko was zaskakuje, sama moja obecność pośród was również, ale przyjmijcie ją z radością i módlcie się, abyście pojęli, że godni jesteście pracować dla Nieba. Moja miłość jest nad wami. Módlcie się, aby moja miłość zwyciężyła we wszystkich sercach, gdyż to jest miłość, która wybacza, darzy i nigdy nie ustaje. Dziękuję wam.

PS Tłumaczenie z języka chorwackiego.Dziękuję.