sobota, 16 stycznia 2016

OSWIADCZENIE

Każdy z was obudzi się tylko okresloną ilość razy i ani razu więcej.
SWIADCZENIE SIOSTRY BARBARY Z MEDZIUGORJA

Szczęść Boże, dowiedziałam się, że krążą sms-y i maile z wiadomością o 3 wojnie, niby przekazaną przez Gospę. Te informacje rozprzestrzeniane są z moim imieniem, że niby wiadomość jest od s. Barbary z Medjugorje. To kłamstwo, Gospa nic takiego nie powiedziała, ani ja tym bardziej nie pisałam, nie mówiłam czy podawałam takiej wiadomości. Proszę o dementowanie tej wiadomości, nie jest prawdziwa ani nie pochodzi ode mnie. Z Panem Bogiem. s.Barbara z Medjugorje


SIOSTRA BARBARA Z MEDZIUGORJA

P.s - ode mnie Ewy Jurasz - Podobno te smsy  rozsyla jakas s.Bogumila z odnowy z Krakowa. Dobrze by było jakby sie uspokoiła, dała sobie na  wstrzymanie i nie robiła zamieszania.

                            *****