sobota, 21 maja 2016

Orędzia Matki Bożej dla Ivana z 2 i, 19 maja (Medzuugorje)

9 maja 2016

Drogie dzieci, również dzisiaj na nowo was wzywam: odnówcie moje orędzia i żyjcie moimi orędziami. W sposób szczególny wzywam was módlcie się o pokój, o pokój na świecie. Wiedzcie drogie dzieci, że jestem z wami i jestem blisko was. Módlcie się razem z matką, bądźcie wytrwali w modlitwie, nie zniechęcajcie się. Dziękuję, drogie dzieci, że również dzisiaj odpowiedzieliście na moje wezwanie”. 


2 maja 2016

„Drogie dzieci, nie pozwólcie, aby błyskotki tego świata was skusiły: materializm, zazdrość, pycha. Nie pozwólcie, aby światło świata was zwodziło. Otwórzcie się na światło Miłości Bożej, Miłości mojego Syna. Zdecydujcie się na Niego, On jest Miłością, On jest Prawdą. Przywróćcie modlitwę w waszych rodzinach. Módlcie się więcej. Potrzebuję waszych modlitw, abym mogła z wami zrealizować moje plany. Dziękuję, drogie dzieci, że również dzisiaj jesteście zdecydowani na Jezusa”. 


Tłumaczenie z języka włoskiego-Echo Maryi Królowej Pokoju. Dziękuje